2014. május 13., kedd

Mert több szem, többet lát..... Borsi bemutatkozása.



Újra életet szeretnénk lehelni az Egy Boldog napba, mert szeretjük. És arra gondoltam, hogy megkérem Borsit is, hogy csatlakozzon hozzám, mert bár nekünk nagyon egy tetszik, de mégis más oldalról látjuk az esküvőket. Én már túl vagyok rajta, és hát elég sokat láttam már kívülről -belülről, ő pedig még előtte áll és az esküvőt tervezgetők oldaláról közelíti meg a témát. Fogadjátok őt szeretettel. 
Niki



Orsi vagyok. Vagy Borsi- Borsó- Borsika. Néha nagyon komoly, máskor pedig bohókás. Szeretem a nyugalmat és a pörgést, a nappalt és az éjszakát, az édeset, a sósat és a kesernyéset is- ooh drága GinTonic. 
A szépet, az ízléseset, a művészeteket és a kreativitás minden egyes megjelenési formáját. Igyekszem nyitott szemmel járni és meg is örökíteni ezeket. Gyűjtöm a szívecskéket és himnuszom a Beatles All you need is Love című örökérvényű slágere. 



 
a little "lake" of love

Szív alakú légbuborék a fagyiban :-}
I love toast

szerelmes levél
a váci utcai Mango padlója
Szabadidőmben az erdőt járom és fákat ölelgetek, mezítláb táncolok az esőben és drága barátnőimnek segítek a Nagy Napjuk megálmodásában és részleteinek kivitelezésében. Nikivel lassan tíz éve vagyunk barátnők és mindig megtiszteltetésnek veszem, amikor felkér egy- egy új, izgalmas projektre.
Mimi.love.
Voltam már kisegítő felszolgáló a Pöttyös Bögrében, tavaly láthattatok az első Egy Boldog Nap magazin oldalain egy tematikus fotózás alkalmával. Idén árultunk már cupcakeket a Design Terminál megnyitóján, most pedig felkérést kaptam az Egy Boldog Nap "újraélesztésére". 

 
Pózólj desszertasztallal selfie #designterminal – itt: Design Terminál.
És mit várhattok- mit láthattok, miről olvashattok majd a jövőben? Esküvőkről, dekorációról, csodálatos ruhákról, cipőkről, virágtengerről. Lesz helyszín ajánló, mini interjúk, ajándék ötletek......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése