2014. április 30., szerda

Esküvő styling.

Szeretem az esküvőket. Nagyon. És hiszek benne, hogy az apró részletektől lesz igazi a Nagy Nap. Bár nem tudom más normális család miről beszélget reggel az oviba vezető úton, de nálunk simán megesik, hogy a férjemmel az esküvőkről beszélgetünk. Legutóbb a hazai tervezők esküvői ruháiról. Egyszerűen azért, mert nagyon sokat foglalkozom vele. Az esküvők iránti szerelmem, túl nyúlik az "Az én tortám"-on. Imádom a virágokat, a dekorációt, a meghívókat, mindent amitől szép lesz az a nap, amikor két ember összeköti az életét és azokkal ünnepel, akiket szeret.

Bár sem ruhatervező, sem virágkötő, sem teljes munkaidős dekoratőr nem leszek a tortadíszítés mellett, azért sok mindent magamba szívtam és megtanultam az elmúlt években és időnként jól esik ezzel többet is foglalkozni. És ami ennél is fontosabb, sok tehetséges embert ismertem meg a torták által, akikkel imádok együtt dolgozni. Ezt mind szeretném itt megosztani Veletek és hamarosan csatlakozik  egy kedves barátnőm is a bloghoz, erősítésnek. Mert ugye több szem, többet lát:)

Hamarosan folytatjuk az igazán szép, stílusos, egyedi  és HAZAI esküvők bemutatását is...

Várok mindenkit, szeretettel.
Niki


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése